Author Topic: Versionsnumre for FMK-online?  (Read 11685 times)

Mads Frellsen

  • FMK-teknik user
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Versionsnumre for FMK-online?
« on: 2012-07-03 18:47:13 »
Hej,

Jeg er ny er på forum'et. Men da jeg interesserer mig meget for FMK/FMK-online så det jo rigtigt spændende ud. Jeg er lægelig bruger.

Spørgsmål:
Findes der nogen synlig/tilgængelig versionering af FMK-online? Det ser ud som om der er sket en opdatering, men jeg kan ikke finde noget versionsnummer eller opdateringsdato.
Det kunne være lidt spændende at vide, hvad der blev lavet om fra gang til gang (ligesom det faktisk er relativt irriterende - og potentielt fejlinducerende - når der lavet opdateringer af det kliniske software, som vi bruger til daglig).
Og hvis der er adgang til testmiljøer under udvikling af nye faciliteter, melder jeg mig gerne frivilligt som tester.

de bedste hilsner
Mads Frellsen
Mads Frellsen
--
"Det skal være nemt at gøre rigtigt - det skal være svært at gøre forkert"
(om brugen af IT-systemer)

Ellen Simonsen

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 404
    • View Profile
Re: Versionsnumre for FMK-online?
« Reply #1 on: 2012-07-04 09:57:23 »
Hej Mads

Tak for input, dejligt at også brugere og ikke kun udviklingshuse bruger dette site.

Vi har registreret os, at et synligt versionsnummer i FMK-online er en nødvendighed. Det forventes at komme med i en snarlig opdatering.

Hvad angår indhold i nyeste release, så er det listet under emnet Info omkirng FMK produktion, et opslag pr. 28.06.2012, der lister indholdet, såvel fixes som nye features.

Jeg noterer mig med glæde din interesse for test - vi har testmiljøer, hvor vi tester vores releases og disse miljøer er frit tilgængelige på nettet. Jeg husker dig og involverer dig gerne, næste gang vi har noget der skal testes / afprøves med kliniske briller.

Venlig hilsen

Ellen Simonsen
.
« Last Edit: 2012-07-05 09:35:32 by Ellen Simonsen »

Mads Frellsen

  • FMK-teknik user
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: Versionsnumre for FMK-online?
« Reply #2 on: 2012-07-06 11:21:46 »
Hej Ellen.

Tak for svar. Jeg kan se, at der er endnu flere "godter" i den seneste opdatering end jeg umiddelbart selv havde opdaget i FMK-online.
Fx havde jeg nok ikke gættet på fortryde-funktionerne, som er meget nyttige - og som jeg fx savner i Reg-Hovedstadens EPM, som jeg bruger.

de bedste hilsener
Mads
Mads Frellsen
--
"Det skal være nemt at gøre rigtigt - det skal være svært at gøre forkert"
(om brugen af IT-systemer)