Author Topic: Certifikatproblemer / Login problemer på UDD og PRODTEST  (Read 2635 times)

Ellen Simonsen

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 404
    • View Profile
Hej

Udskiftning af certifikat hos Nemlogin (NemLogin har skiftet til et OCES3 certifikat) giver fortsat udfordringer på de 2 miljøer. Der skal deployes en ny STS på miljøerne.
Arbejdet forventes færdiggjort i løbet af tirsdag den 21. februar.

Venlig hilsen
Ellen Simonsen

pia mortensen

  • FMK-teknik user
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Certifikatproblemer / Login problemer på UDD og PRODTEST
« Reply #1 on: 2023-02-24 12:35:18 »
Vi har haft problemer med at tilgå FMK på UDD miljøet onsdag og torsdag frem til kl. 11-12. Har der været nationale problemer, som ikke blev løst tirsdag?
Mvh Pia Mortensen, RSD

Ellen Simonsen

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 404
    • View Profile
Re: Certifikatproblemer / Login problemer på UDD og PRODTEST
« Reply #2 on: 2023-02-24 12:42:07 »
Hej Pia

Det er korrekt at UDD og PRDTEST miljøerne først blev løst et par dage efter at de blev løst på Test1 og Test2. Det skyldtes udskiftning af certifikat hos Nemlogin i testmiljøerne.

Skriv gernem hvis du fortsat oplever problemer. De skulle være løst nu

Vh Ellen

pia mortensen

  • FMK-teknik user
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Certifikatproblemer / Login problemer på UDD og PRODTEST
« Reply #3 on: 2023-02-27 08:09:54 »
Hej,
Så har vi problemer igen - både ved kald fra EPJ og direkte på FMK online UDD.
Det virkede fint fredag

Ellen Simonsen

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 404
    • View Profile
Re: Certifikatproblemer / Login problemer på UDD og PRODTEST
« Reply #4 on: 2023-02-27 08:23:28 »
Desværre ser det sådan ud. Vi er igang med at finde ud af hvad der sker.

På FMK teamets vegne
Ellen Simonsen