15-01-2014 kl 23:00 Receptserver: Varsling om servicevindue

Started by Thomas Borup, 2014-01-13 13:36:55

Previous topic - Next topic

Thomas Borup

Nedenstående betyder at der kan komme udfald på oprettelse af recepter i FMK i det nævnte tidsrum.

....
Grundet servicevindue hos IBM vil Receptserveren, Medicinprofilen og CTR ikke være tilgængelig i tidsrummet:

       onsdag den 15. januar 2014 fra kl. 23.00 til torsdag den 16. januar 2014 kl. 02.00


Nye recepter fra vagtlæger bliver derfor sendt med fax i det angivne tidsrum. Der vil blive meldt ud ved både start og afslutning af servicevinduet.

Spørgsmål kan rettes til IBM ServiceCenter på telefon 3911 1360 eller på e-post: dkibmcustomerservice@dk.ibm.com.

Med venlig hilsen
National Sundheds-it

Thomas Borup

Updatering fra PEMSupport:
Der er et servicevindue onsdag den 15. januar 2014 kl 23.00 til torsdag den 16. januar 2014 kl. 01.00. Der er ingen nedetid på Receptserveren, Medicinprofilen og CTR.

Derfor varsler National Sundheds-it om følgende:

* Recepter fra praktiserende læger og fra sygehuse, der benytter Evenex, vil ikke blive placeret på Receptserveren mens der er servicevindue, men først blive opdateret efter torsdag den 16.01.2014 kl 01.00
* Der vil kunne komme få recepter fra vagtlægerne via fax i løbet af servicevinduet

Receptserveren vil være tilgængelig i hele perioden, hvorfor tidligere modtagne recepter fra Evenex kan ekspederes. Recepter fra vagtlæger, praktiserende læger og fra sygehuse, der benytter FMK eller KMD, vil ikke blive berørt af servicevinduet.   

Der vil blive meldt ud igen både ved start og afslutning af servicevinduet.

Spørgsmål kan rettes til IBM ServiceCenter på telefon 3911 1360 eller på e-post: dkibmcustomerservice@dk.ibm.com.


Med venlig hilsen
National Sundheds-it