News:

Velkommen til FMK Teknik

Main Menu

Support for NSP og FMK - ændringer

Started by Ellen Simonsen, 2012-09-25 21:38:15

Previous topic - Next topic

Ellen Simonsen

Kære IT direktører, drift- og supportansvarlige i regionerne

Vedlagt information om support vedr. NSP, FMK og services, der udbydes på den Nationale Service Platform (NSP).


Med venlig hilsen
National Sundheds-it

Nu med nyt link, der virker

8.oktober 2012: Nu vedhæftet som pdf-fil

Alis Helmer Hassing

Tak for dette - tænker at dette også bliver opdateret på nsi.dk under support, så oplysningerne svarer overens med netop udsendte her på sitet.

aoerbaek

Hej,

Jeg har brug for at vide hvad dette betyder. Betyder det, at spørgsmål af mere teknisk karakter også skal stilles til NSI, eller bevares FMK-support emailen til dem ?

Mvh. Astrid

Tom Kückelhahn Nilson

Hej Astrid

FMK-support mailen bliver lukket mandag, så al kontakt skal indledningsvis ske gennem NSI support.

Mvh Tom

hellml

Hej Ellen
Når jeg forsøger at bruge linket, som er vedhæftet, opfører det sig meget mærkeligt - skal jeg være logget ind for at kunne anmelde en sag? Hvor får jeg oprettet en bruger hvis det er nødvendigt?
Jeg får ikke lov at til skrive noget som helst og kan heller ikke lukke siden ned almindeligt.
Venlig Hilsen
Helle Møller
EPJ-produkter
Region Midtjylland
78 41 28 19

hellml

Hej Ellen
Jeg kan godt læse brevet, men jeg kan ikke bruge linket, for at komme ind til formularen. Når jeg trykker på linket opfører siden sig mærkeligt og jeg bliver nødt til at lukke vha joblisten
Venlig Hilsen
Helle Møller

Ellen Simonsen

Hej Helle

OK, du kan også finde linket på NSI's hjemmeside. Prøv dette:

https://www.nspop.dk/display/resources/Anmeldelse+af+supportsag

Kopier linket og sæt det ind i en browser.

Vh Ellen


hellml

Hej Ellen
I Internet Explorer opføre linket sig mærkeligt uanset om jeg kopiere genvejen, eller bruger Ctrl+linket . Derimod kan man gøre det i FireFox og derigennem få adgang til at indmelde en sag. Det er underligt hvorfor det opfører sig forskelligt i forskellige browsere
Venlig Hilsen
Helle Møller

Ellen Simonsen

Prøv evt. at sende en mail til FMK-support@trifork.com. Den mailadresse er lukket, men så får du et autosvar med et link i. Spørgsmålet er, om det link virker bedre.

Vh Ellen

hellml

Hej Ellen
Linket fra den gamle adresse virker ikke bedre i IE, men virker fint i Fire Fox
Hilsen Helle

Ellen Simonsen

Hej Helle

Jeg har lige gjort følgende i Internet Explorer

Gå til www.nspop.dk

Klik på linket: Anmeldelse af supportsag og du kommer til formularen.

Vh Ellen

hellml

hej Ellen

Det er ligegyldigt hvorfra jeg henter formularen, men det ser ud som om det er anderledes i IE 8, end min IE7, så jeg prøver at få installeret IE8
Ellers tak for hjælpen.
Helle Møller