News:

Velkommen til FMK Teknik

Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Topics - aags

#21
Kære Alle

Der er i dag kl. ca. 16:30 gennemført et hotfix af FMK produktionsmiljø.
Rettelsen er i relation til FMK-6773 DosisTilTekst, fjern "højest 1 gang dagligt" for daglig iterede PN-doseringer. 

Sundhedsdatastyrelsen vil informerer berørte borgere via e-boks. Der tages kontakt til de borgere, der har modtaget en recept eller en medicinliste med den berørte doseringstekst. Udsendelsen forventes udført fredag d. 21. maj.

pva. FMK-teamet
Åse Grønborg Sørensen
#22
Kære Alle

Af referatet fra Teknikermøde d. 28. okt. 2020 fremgår at vi ville indkalde til et kort virtuelt møde d. 19.01.2021.
Vi ser os desværre nødsaget til at aflyse dette. Næste møde bliver d. 13. 04.2021.

På FMK-teamet vegne
Åse Grønborg Sørensen.
#23
Kære Alle

Der er tilføjet et par enkle præciseringer til VKA implementeringsnoten, vedhæftet er en opdateret version. Noten kan også fremsøges under implementeringsnoter på FMK doku-wiki. 

Vi har efter VKA workshoppen i gangsat at Dosis2test, kan omsætte VKA- doseringerne til en tekststreng, således at de følger GUI kravene i certificeringskravene. I kan følge idriftsættelsen via releaseplanen.

Obs! anden post om maskinlæsbar format af ugefordeling skemaerne. http://www.fmk-teknik.dk/index.php?topic=1855.0

Pva. FMK teamet.
Åse Grønborg Sørensen
#24
Kære LPS og EOJ leverandør.

Skal du ikke med til mødet om VKA - kravene d. 20 oktober2020 kl 09:30 – 13:00? se evt. denne post http://www.fmk-teknik.dk/index.php?topic=1813.0

Jeg sender mødeindkaldelsen ud i morgen fredag d. 25. september efter kl 15:00. Tilmelding sker per mail til Åse Grønborg Sørensen, aags@sundhedsdata.dk – Ved tilmelding skal du oplyse mailadresse, på tilmeldte.

Til dem der allerede er tilmeldt, I kan læne jer tilbage og se frem til d. 20. oktober.
God fredag :)

Mvh Åse Grønborg Sørensen
FMK Klinisk koordinator.



#25
Kære LPS og EOJ leverandør.

FMK-teamet vil gerne inviterer jer til et virtuelt møde om VKA-kravene. 
Mødet holdes tirsdag d. 20. oktober 2020 kl 09:30 – 13:00, med indkaldelse via StarLeaf.

FMK Styregruppen godkendte d. 25. november 2019 certificeringskravene til VKA i FMK. Den rescopede AK-løsning indeholder udveksling af strukturerede AK-doseringer på skemaform, samt mulighed for at kommunikere planlagte kontroldatoer på tværs af sundhedsvæsnet. Ifølge FMK roadmap skal den rescopede løsning være i anvendelse per 1. april 2021.
Formålet med mødet er at forberede jer bedst muligt på den tekniske udviklingsopgave.

•   Præsentation af implementeringsnoten
•   Præsentation af certificeringskravene og bestilling af certificering
•   Præsentation af løsningen på FMK-online.

Der bliver naturligvis mulighed for at I kan stille alle jeres spørgsmål og løsninger kan drøftes.

Tilmelding sker per mail til Åse Grønborg Sørensen, aags@sundhedsdata.dk senest d. 24. september – Ved tilmelding skal du oplyse mailadresse, på tilmeldte. StarLeaf invitation udsendes d. 25 september.
Der vil blive holdt særskilt møde med EPJ – leverandør. ¨

Pva- FMK-teamet

Thomas Sonne Olesen
Åse Grønborg Sørensen

Obs!! Har du læst denne invitation tidligere - vi har rykket mødedatoen til d. 20. okt. pga. LPS -test hos MedCom.


#26
Kære Alle

FMK-teamet er via Lægemiddelstyrelsen blevet informeret om at der vil være permanent markedsophør på Inj. Buscopan 20 mg/ml per 1. september 2020. Lægemidlet indgår som en del af Tryghedskassens indhold, og erstattes indtil videre med Inj. Robinul 0,2 mg/ml, som også var det oprindelige lægemiddel i Tryghedskassen.
At vi publicerer denne meddelelse her på FMK-teknik, er udelukkende en service meddelelse til de anvendersystemer, der kan have oprettet standardpakke for alle de lægemidler, der er indeholdt i Tryghedskassen.
Tryghedskassen, der anvendes til lindrende behandling, pakkes på produktionsapotekerne i Skanderborg, Glostrup og Rosen i Hørsholm (ARMA). Det er aftalt med produktionsapotekerne at Inj. Buscopan 20 mg/ml i Tryghedskassen fra 01-09-20 erstattes af Inj. Robinul 0,2 mg/ml.

Ordination af Tryghedskassen er beskrevet i FMK Best Practice.
Tryghedskassen indeholder medicin, utensilier og informationsmateriale til symptomlindring i de sidste levedøgn hos alvorligt syge patienter.
De lægemiddelordinationer, som er en del af Tryghedskassen, lægges på FMK som separate ordinationer. Tryghedskassen som helhed ordineres som en magistrel ordination.

Mvh Åse Grønborg Sørensen
FMK klinisk koordinator.
#27
Kære Alle

Udvidede valideringer vedrørende ændringer i ordinationer til dosisdispensering aktiveres per 13. maj 2020. Valideringerne er dokumenteret på dokuwiki: https://wiki.fmk.netic.dk/doku.php?id=fmk:generel:udvidet_valideringDet drejer sig om valideringerne med kode 10006 - 10013.
Vi antager at alle klientsystemer er forberedt til at håndtere dette jævnfør implementeringsnoten beskrevet her:https://wiki.fmk.netic.dk/doku.php?id=fmk:generel:implementeringsnoter, udmeldning på FMK-teknik d. 3 februar http://www.fmk-teknik.dk/index.php?topic=1702.0, op følgende certificeringstest til udvidet validering samt end2end testen afholdt den 31.marts.

Ønsker et klientsystem at ansøge om whitelisting til koderne 10001 – 10013, skal der oprettes en nspop sag, med begrundelse for undtagelse samt tidsplan for hvornår valideringen forventes taget i brug.

På FMK-teamet vegne
Åse Grønborg Sørensen
Klinisk koordinator FMK



#28
Kære Alle
Automatisk oprettelse af receptanmodninger for ordinationer til dosisdispensering idriftsættes per 1. maj 2020. Når apoteket håndterer et DD kort tjekker FMK om recepterne til DD udløber inden for de næste 40 dage. Hvis det er tilfældet og der ikke allerede er oprettet en receptanmodning tilhørende ordinationen, vil FMK sende anmodningen til borgerens egen læge. Er borgerens dosisdispenseringskort ikke overført til FMK endnu vil, denne automatik ske ved ekspedition af dosispakningen.  Det vil fremgå af receptanmodningen, at den er automatisk genereret af FMK.
Er borgeren ikke tilknyttet medicinadministration og lægen afviser receptanmodningen, vil FMK sende en udvidet validering om at receptanmodningen er automatisk generet af FMK, og lægen bedes kontakte patienten direkte vedr. receptfornyelse/ konsultation mm.

På vegne af FMK- teamet.

Åse Grønborg Sørensen
Klinisk koordinator FMK
#29
Kære Alle

Til orientering har FMK styregruppen d. 19. september 2019 godkendt godkendelseskriterierne for DDV 1.4.0E1 (påmindelser). Godkendelseskravene og tilhørende testark har være publiceret på FMK doku-wiki siden d. 3. november 2019. I følge FMK Governance skal snitfladen være idriftsat senest 18 måneder derefter.

Beklager at dette ikke er publiceret på FMK-teknik tidligere.
Hermed link til dokumenterne på doku-wiki. https://wiki.fmk.netic.dk/doku.php?id=fmk:ddv:1.4.0:ddv_1.4.0_e1_godkendelse

På FMK teamets vegne
Åse Grønborg Sørensen.
#30
Kære alle,

Vedhæftet er et ændringsønske til FMK snitflade 1.4.6. E3, ang. ændringer til Hent Pakningsoverblik. Tiltaget er lavet på en måde så det kan implementeres uden at det påvirker de kørende systemer. Når et system er klar til at modtage eventuelt angivne varenumre, kan det aktiveres med en white-listning. De involverede parter kan aftale hvornår funktionaliteten ibrugtages. Nuværende deadlines vil ikke blive justeret på baggrund af ændringen.

Da snitfladen er låst, skal alle direkte involverede parter tage stilling til ændringen I bedes derfor skriftligt tilkendegive, om I kan tilslutte jer løsningen. Ændringen bliver ligeledes publiceres på FMK-teknik. Såfremt I skulle have forbehold eller er modstandere af ændringsønsket, skal dette skriftligt begrundes sammen med en beskrivelse af, hvilke negative konsekvenser løsningen har. (se evt. vedhæftede governance dokument for ændringsanmodninger).

I bedes besvare denne høring senest d.7.5.2020.

Venlig hilsen
Lars Seidelin Knutsson
Teamleder - FMK
Udvikling, Strategi og Arkitektur
#31
Kære Alle

Tak til jer der deltog ved vores virtuelle End2end test for dosisdispensering.
Dejligt, at så mange deltog, således at vi kunne gennemføre testen. Vi var positiv overrasket over, hvor godt det fungerede at teste virtuelt. Det vil vi helt sikkert arbejde med fremadrettet.
Vi lovede på mødet at publicerer link til hvor Sundhedsdatastyrelsen har informationsmateriale om dosisdispensering.

Anvend gerne vores materiale, film og FAQ på denne side: https://sundhedsdatastyrelsen.dk/dosis
Du kan nederst på siden følge med i løbende/nyt i ny FMK dosisdispensering.
Vi arbejder på, i samarbejde med Danmarks apotekerforening, at kunne præsentere et landkort over implementeringsstatus for landets apoteker via vores hjemmeside, når denne er udarbejdet/offentliggjort udsender vi besked herom.

Status på pilotdriften for oprettelse af FMK dosisdispenseringskort og ekspedition af disse kort er følgende:

Der er 7 udleveringsapoteker, der i tæt samarbejde med pakkeapoteker har oprettet dosisdispenseringskort på FMK.
Det er:
•   Kastrup
•   Sønderbro
•   Holstebro Løve apotek
•   Rødding apotek
•   Glostrup apotek
•   Aarhus Stjerne 
•   Frederikshavn.

Hvert udleveringapotek har oprettet 1 -2 pakkegrupper, der indeholder dosisdispenseringskort til 10-20 patienter. Der er således fortsat tale om et begrænset antal borger. SDS har informeret de anvendersystemer, der var berørte af de første oprettelser.

Alle anvender skal nu forvente, at deres slutbruger kan møde borger, hvis dosisdispenseringskort er konverteret til den nye FMK dosisdispensering. 

Afsendelse af receptfornyelsesanmodninger for recepter til dosisdispensering idriftsættes per 1. maj 2020. Borgerens egen læge vil 4 uger inden dosisrecepten udløber modtage en anmodning om fornyelse af recepten.

Med venlig hilsen

FMK-teamet, SDS

#32
Kære LPS leverandør

Vi lovede på opfølgningsmødet med LPS-systemerne d. 15 januar at komme med et tekstforslag om Indkøbskurven, som I kan anvende til lægepraksis. Hermed et forslag, som I er velkomne til at anvende. 


Receptanmodninger fra EOJ-systemerne, skal ikke altid adresseres til et specifik apotek

Når en kommune varetager medicinadministration for den enkelte borger, har de en forpligtigelse til at varetage medicinbestilling. EOJ-systemerne har udviklet en funktionalitet (indkøbskurv), hvor de kan klargøre bestillinger og afsende receptanmodninger til borgerens læge i en samlet arbejdsgang. EOJ-systemet afventer, inden for et defineret tidsrum, at lægen håndterer receptanmodningen.

Når recepten/bestillingen er håndteret i lægepraksissystemet med en receptoprettelse eller en afvisningsårsag, returneres den til EOJ-systemet. Her samles alle recepter/bestillinger i en "indkøbskurv". EOJ-systemet kan nu sende én samlet bestilling til apoteket. Borgeren belastes således ikke med forsendelsesomkostninger (ekspeditionsgebyrer) flere gange.

Såfremt den oprettede recept bliver adresseret i lægens system, fx på grund af stamoplysninger på patienten, vil FMK sikre, at disse oplysninger bliver fjernet – da ideen med indkøbskurven er, at det er kommunens system, der sender den samlede bestilling. FMK's fjernelse af leveringsoplysninger sker kun i de tilfælde, hvor kommunen eksplicit har angivet, at de ønsker recepten tilbage til indkøbskurven, så den håndteres der.

På vegne af FMK teamet
Åse Grønborg Sørensen
FMK Klinisk koordinator.
#33
Kære Alle

Vi er klar med nye informationer ang. pilotdriften for oprettelse af FMK dosisdispenseringskort.

Til orientering har Apoteksleverandørerne oprettet de første FMK dosisdispenseringskort i pilotdriften, hvilket betyder, at vi nu kan generere pdf-filer, der indeholder oplysninger om dosisdispenseret medicin. Vi slår derfor det nye FMK dosisdispenseringskort (pdf-filen) til i produktion fra mandag d. 24. februar, således at det bliver muligt at se de nye FMK dosiskort med tilhørende oplysninger om ekspederede og planlagte perioder.

Det vil af pdf-filen fremgå, hvis borgeren modtager dosisdispenseret medicin, der håndteres af apotekets interne dosismodul og endnu ikke er overført til FMK dosisdispenseringskortet.

For borgere, der modtager dosisdispenseret medicin, der endnu ikke håndteres via FMK vil pdf-filen indeholde en liste over de lægemidler, der har en DD recept tilknyttet. Dette vil i overgangsfasen betyde, at der i princippet kan genereres en pdf-fil for alle borgere, der er modtager dosisdispensering. Pdf-filen giver dog først ny information, når der er oprettet et dosisdispenseringskort på FMK. I mange løsninger tilbydes print af pdf-filen kun for borgere, hvor der eksisterer et FMK dosisdispenseringskort. Der kan dog være løsninger, der tilbyder at generere pdf-filen for alle borgere med DD og det vil altså medføre, at der kan være tilfælde, hvor pdf-filen udelukkende indeholder en liste af DD recepter (uden angivelse af dosisrulleperioder, tidsfrist mm.)

Sundhedsdatastyrelsen er i løbende dialog med apoteksleverandørerne, hvor FMK dosiskort er i pilottest.

Hvad skal man være opmærksom på, hvis borgerens medicin er på FMK dosiskort.
Du kan se FMK dosiskort som pdf-fil samt oplysninger om tidsfrist for pakning og dosisrulleperioder.
Ved ændring af medicin, skal ordinationen, som vanligt, ændres på FMK og lægen skal sikre sig, at der er en åben dosisrecept tilknyttet ordinationen.
De ekspederede dosisdispenseringsruller optræder som effektueringer på ordinationen og ikke som tidligere som udleveringer koblet til recepten.

Hvad skal man være opmærksom på, hvis borgerens medicin endnu ikke er på FMK dosiskort.
Ved ændring af medicin, skal ordinationen, som vanligt, ændres på FMK. Der skal oprettes en ny DD recept med dosisændring til apoteket. Recepter der ikke er tilknyttet en aktiv ordination skal annulleres.
De ekspederede dosisdispenseringsruller optræder som udleveringer på recepterne.

Gældende for alle med dosispakket medicin.
Skal borgerens dosispakning sættes i Bero ved indlæggelse eller genoptages, kræver det kontakt til apoteket, som vanligt.

Er der spørgsmål til funktionalitet af dosisdispensering i dit system, skal der tages kontakt til egen support.

Pva af FMK-teamet
Åse Grønborg Sørensen
FMK Klinisk koordinator
#34
I forbindelse med udrulningen af påmindelsesordningen for børnevaccinationsprogrammet, er det blevet klart at der ofte udsendes påmindelser om vaccinationer der allerede er givet, idet vaccinationerne ikke er indberettet på baggrund af de anbefalet vaccinationer, der er tildeles barnet automatisk. Påmindelserne medfører henvendelser fra bekymrede borgere til SSI og sår tvivl om ordningens legitimitet. Leverandører har mulighed for at understøtte arbejdsgangen omkring effektuering af anbefalede vaccinationer, så indberetningerne til DDV hænger sammen med udsendelsen af påmindelser som tiltænkt, og det vil vi gerne informere jer lidt om.

Ligeledes har det stor betydning at der anvendes et opdateret Stamdatasæt for vaccinationer. En daglig opdatering anbefales for alle anvendersystemer, og er et certificeringskrav fra og med snitfladeversion 1.4.0.E1. Vi vil gerne fortælle lidt om hvorfor dette er vigtigt.

SDS har inviteret SSI med til næste teknikermøde i Aarhus d. 17. marts, hvor de vil fortælle om ordningen og anvendelse af Stamdatasættet for vaccinationer. SDS/Trifork vil orienterer om teknisk set-up.
Du kan læse mere om påmindelsesordningen på SSIs hjemmeside.
https://www.ssi.dk/vaccinationer/boernevaccination

Du kan læse mere om "DDV koncepter generelt": https://wiki.fmk.netic.dk/doku.php?id=fmk:ddv:ddv_generelle_koncepter
"DDV Stamdata Anvenderguide": https://wiki.fmk.netic.dk/lib/exe/fetch.php?media=fmk:ddv:ddv_stamdata_anvenderguide_1.0.pdf
"NSP beskrivelse af DDV stamdataregistre": https://www.nspop.dk/pages/releaseview.action?pageId=66414473

#35
Kære Alle

Vedhæftet er en implementeringsnote til håndtering af adressering på recepter i forbindelse med håndtering af indkøbskurven i EOJ systemerne. Vi har skrevet direkte til EOJ- leverandør per mail og bedt om at de tager stilling til implementeringsnoten.

I bedes skriftligt tilkendegive, såfremt I har nogle spørgsmål til løsningen, har nogle forbehold samt om I kan acceptere at den gennemføres – med forventet understøttelse på FMK, medio februar 2020.
Sundhedsdatastyrelsen har præsenteret implementeringsnoten for LPS-systemerne ved afholdt møde d. 15. januar og de har accepteret løsningen som en her og nu håndtering. På sigt vil der blive arbejdet på en løsningsbeskrivelse hvor LPS-systemerne kan returnere nul som modtager lokation. EPJ- systemerne håndtere nuværende ikke receptanmodninger afsendt fra et EOJ-system.

I bedes besvare denne mail snarest muligt og senest mandag d.27.1.2020, da adresseringen giver problemer i driften for kommuner og apoteker.

Implementeringsnoten er vedhæftet.

På vegne af FMK teamet.

Åse Grønborg Sørensen
Klinisk koordinator FMK
#36
Kære Alle,

Vedhæftet er et ændringsønske til FMK snitflade 1.4.6. E3, ang. akutpakning ifm. dosisdispensering. Da snitfladen er låst, skal alle direkte involverede parter tage stilling til ændringen (se evt. vedhæftede governance dokument for ændringsanmodninger), og ændringen bliver ligeledes publiceres på FMK-teknik.

I bedes derfor skriftligt tilkendegive, om I kan tilslutte jer løsningen, og dermed acceptere at den gennemføres uden at det påvirker fremtidige leverancer og risici negativt.

Såfremt I skulle have forbehold eller er modstandere af ændringsønsket, skal dette skriftligt begrundes sammen med en beskrivelse af, hvilke negative konsekvenser løsningen har.
I bedes besvare denne mail snarest muligt og senest d.27.1.2020 – de parter, der er involveret i igangværende udvikling er mundtlig orienteret om dette ændringsønske, håber derfor på forståelse for den korte svarfrist

Forslag til snitfladeændringen er vedhæftet, tidsplaner vil ikke blive justeret på baggrund af ændringen.

På vegne af FMK teamet.

Åse Grønborg Sørensen
Klinisk koordinator FMK
Udvikling, Strategi og Arkitektur
#37
Kære Alle

Lægemiddelstyrelsen har på Retsinformation d. 6. december 2019 offentliggjort en ny version af Receptbekendtgørelsen, der er gældende per 1. jan 2020.

Angivelse af gyldig fra og gyldig til datoer på recepter, er ét af de tiltag, der bliver en mulighed per 1. jan 2020.

§ 13. En recept er gyldig i 2 år efter udstedelsen, jf. dog stk. 2. En recept udstedt af en vagtlæge eller en
behandlerfarmaceut er dog kun gyldig i 7 dage efter udstedelsen. Det er vagtlægens eller behandlerfarmaceutens
ansvar at sikre receptens gyldighedsperiode.
Stk. 2. Receptudstederen kan på en recept angive, at dens gyldighed skal ophøre på et tidligere tidspunkt
eller at recepten først skal være gyldig fra et nærmere angivet tidspunkt. En recept kan dog maksimalt
fremdateres 3 måneder. Fælles regler for læge-, behandlerfarmaceut- og tandlægerecepters indhold.

FMK har indskrevet kravet til visning og angivelse af gyldighedsperiode i godkendelseskriterierne til snitflade 1.4.4E2/E4 og 1.4.6. Ved certificering er det, via testcases certificeret at dette er implementeret i anvender systemerne. Da det først per 1. jan 2020 bliver lovligt at fremdatere recepter har systemerne property styret funktionaliteten, så det hurtigt kan igangsættes, hvorefter det vil være muligt at anvende funktionen.

Funktionaliteten er slået til i testmiljø 1 og 2 og der vil via FMK-teknik blive sendt testcases ud, til afprøvning af funktionaliteten i uge 51.

FMK-online.dk er på 1.4.4E4 snitfladen, og det vil blive muligt at angive datoer på recepten, ved receptbekendtgørelsens ikrafttrædelse.

Såfremt en borger henvender sig på apoteket før gyldig fra datoen, vil det ikke være muligt for apoteket at ekspedere recepten. Er apoteket ikke opgraderet til 1.4.6 snitflade hvor receptens gyldighedsdatoer kan vises, vil de modtage en fejlbesked, hvor det fremgår at recepten har en fremtidig gyldighedsdato.


I vedhæftet tabel vises, hvad snitfladen giver mulighed for angående visning.

Med venlig hilsen
Åse Grønborg Sørensen
FMK klinisk koordinator.
#38
Kære alle

Til orientering, er Godkendelseskriterier til håndtering af VKA-behandling på FMK-snitfladen samt Certificeringskrav til Det Danske Vaccinationsregister (DDV) 1.4.0 E1
publiceret på Høringsportalen d. 2. juli 2019

I kan finde dem på følgende side: https://hoeringsportalen.dk/Hearing?Authorities=Sundhedsdatastyrelsen

Frist for høring er d. 13. august 2019.

SDS vil gerne gøre opmærksom på at det blev besluttet på FMK styregruppemøde d.27/5 at VKA-behandling skulle i høring, og en kort deadline blev accepteret da den ønskede funktionalitet allerede er præsenteret for FMK parterne og eksperter inden for AK-behandling. Ligeledes blev det besluttet at DDV 1.4.E1 skulle sendes i høring efter regeringsdannelse.

Med venlig hilsen
Åse Grønborg Sørensen
FMK Klinisk koordinator. 
#39
Kære alle

Til orientering, er Godkendelseskriterier til Det Danske Vaccinationsregister (DDV) 1.4.0 E1 lagt på Høringsportalen d. 2. juli 2019

I kan finde dem på følgende side: https://hoeringsportalen.dk/Hearing?Authorities=Sundhedsdatastyrelsen

Frist for høring er d. 13. august 2019.

Med venlig hilsen
Åse Grønborg Sørensen
FMK kliniks koordinator.
#40
Kære Alle

Tilknytningen af "Visiteret til medicinadministration" sker nuværende i EOJ-systemerne og tilknytning har med de tidligere certificeringskrav kun været muligt på én eller flere kommunekode(r). Vi har i forbindelse med gennemgang af de nye krav for 1.4.4 E2/E4, hvor det bliver muligt at angive visiteret til medicinadministration mere specifikt på SOR- koder, konstateret at det kan resultere i at en borger står som visiteret til Medicinadministration på kommune niveau og den specifikke institution (eksempelvis botilbud). Det kan give indtryk af, at en borger er visiteret til medicinadministration 2 steder.
Vi er på baggrund af dette i gang med en afklaring af, hvad det betyder, at en borger er visiteret til medicinadministration. Gælder det kun den traditionelle ældrepleje eller gælder det også administration delmængder af medicinen på fx et rusmiddelcenter.
Vi vender tilbage med præcisering af kravene, og fastholder nuværende at det forsat skal være muligt at vise mere end én visiteret til Medicinadministration. 
Med venlig hilsen

Åse Grønborg Sørensen
Klinisk koordinator FMK
Sundhedsdatastyrelsen