News:

Velkommen til FMK Teknik

Main Menu

Udsættelse af Teknikermøde den 28. september

Started by Ellen Simonsen, 2021-09-14 20:37:18

Previous topic - Next topic

Ellen Simonsen

Kære alle

Teknikermødet, som var planlagt til den 28. september flyttes til 10. november 2021. Der vil med udskydelsen være mulighed for at dykke dybere ned i de forslag, der ligger for den kommende FMK snitflade 1.6.0.

Indtil da vil mange af os få lejlighed til at mødes i Vejle til den planlagte end2end test, hvor aktuelle emner også er på dagsordenen.

På FMK teamets vegne
Ellen Simonsen

Mikkel Andersen

Hej.

Efter flere gode møder virtuelt, vil jeg foreslå at det bliver muligt at deltage virtuelt til dette møde i stedet for fysisk fremmøde, primært for at undgå transporttid.

Vil det være muligt?

/Mikkel

aph

Hej

Jeg vil også gerne høre om det er muligt at deltage i mødet virtuelt?
Ligeledes om der kommer noget nyt om det nye NemLogin på mødet?

Mvh Anne

aldente

#3
Hej.

Nu er forvirringen total, for jeg har modtaget og accepteret en invitation til fysisk FMK Teknik møde den 10. november på Godsbanen i Århus.
Invitationen er sendt til mig af Elishbah Noor Aadil.
Hvad er gældende?

/Lars Klareskov

aags

Kære Alle

Vi glæder os til at se jer til FMK teknikermødet i Aarhus på Godsbanen. Mødet bliver afholdt fysisk, da mødelokalet er ikke egnet til hybridmøder.

Når du har accepteret mødeindkaldelsen, ved vi hvor mange der skal bestilles mødeforplejning til - tak for det!

Den deltaljeret dagsorden er klar på onsdag, og vil blive publiceret her på fmk-teknik. Der kommer mange gode emner, bl.a. Teknisk FMK 1.6.0, MitID og SOR. 

Pva. FMK-teamet/Åse Grønborg Sørensen