Pga. tekniske problemer er FMK udd og prodtest miljøerne p.t. utilgængelige. Umiddelbart efter påskeferien vil vi igangsætte fejlsøgning og udbedring.
Mvh FMK Teamet
Vi har planlagt undervisning af nyansatte hele ugen og imødeser derfor en hurtig løsning.
Vi havde også problemer i onsdags d. 5/4 - var fejlen allerede opstået da?
Ja desværre, men da der ikke er 24/7 support på udd og prodtest miljøerne har der ikke været foretaget fejlsøgning hen over påsken. Vi har fokus på det her til morgen og har fundet årsagen. Nu udestår at få udført rettelsen hos vores driftsleverandør. Vi melder ud igen, så snart vi ved mere.
Mvh FMK Teamet
Tak for hurtig tilbagemelding :)
Problemerne er nu løst og miljøerne burde være fuld tilgængelige igen.
Hej
Vi kan stadig ikke logge på uddannelsesmiljøet, så vi ser ikke at problemet er løst
Vh Helle
Vi har testet adgangen via FMK-Online og der kan godt hentes data. Hvis problemet består bedes I oprette en supportsag på nspop.dk med detaljer om fejlkoder osv. så vi kan undersøge problemet yderligere.
Mvh FMK Teamet
Hej Claus
Tak for svaret. Vi opretter en support sag