Author Topic: Opret notifikationer på FMK-Teknik  (Read 9739 times)

Jan Buchholdt

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 127
    • View Profile
Opret notifikationer på FMK-Teknik
« on: 2014-06-18 15:46:25 »
På teknikermødet den 18/6 var der mange der ikke kunne oprette notifikationer på FMK-Teknik. På FMK-Teknik er der et relativ finmasket opsætning, der kan være lidt svært ved at overskue. Man kan ikke bare trykke på en knap og så får man en email på ændringer for alle emner på FMK-Teknik. Man skal vælge hvad man ønsker.

Opsætningen af notifikation kræver du er logget ind og sker under "Profile"->"Modify Profile"->"Notifications"

På det vedhæftede billede har jeg lavet et screendump af min egen opsætning. Denne påsætning giver ny email for hvert nyt indlæg i de emner jeg har opsat "Notify" på. Hvis jeg ønsker en email hver gang nogen laver et svar til et indlæg, skal man huske at aktiver "Notify" når man læser indlæget første gang.
Hvordan sættes der så "Notify" på de emner der interesser en. Det gøres ved at åbne hvert emne og klikke "Notify" på emnet. Hvis du ikke modtager notifikationer, er der ikke andet at gøre end at åbne hvert emne og klikke på "Notify" knappen.

Jeg håber dette hjælper med at opsætte notifikationer på FMK-Teknik.

Hilsen Jan Buchholdt

Jesper Sørensen

  • FMK-teknik user
  • *
  • Posts: 28
    • View Profile
    • PLSP A/S
Re: Opret notifikationer på FMK-Teknik
« Reply #1 on: 2014-06-19 08:26:51 »
Jeg bruger RSS feed muligheden i stedet - det virker fint! FeedDemon kan anbefales.

/Jesper

Paul D. Samsig

  • FMK-teknik user
  • *
  • Posts: 73
    • View Profile
    • EG Danmark A/S
Re: Opret notifikationer på FMK-Teknik
« Reply #2 on: 2014-06-19 15:41:16 »
Bruger man Chrome som browser, kan jeg anbefale RSS Feed Reader (https://chrome.google.com/webstore/detail/rss-feed-reader/pnjaodmkngahhkoihejjehlcdlnohgmp)
Paul D. Samsig, EG Healthcare en del af EG Danmark A/S