FMK Teknik
Specifikke emner => FMK-online => Topic started by: Alis Helmer Hassing on 2012-01-06 19:34:20
-
På Sygehus Lillebælt anvender vi FMK Online. Lige pt. primært læseadgang.
Vi har problemer med, at vi på nogle pc'ere ikke kan logge ind. Siden bliver blot hvid. Nederst i browserens venstre hjørne vises det gule advarsels ikon. Se vedhæftede hvor der er klikket på ikonet og udvidet fejlbeskrivelse.
Vi har tjekket at vi anvender Explorer 7 og Java er opdateret.
Hvad kan være årsagen? vores interne teknikere kan ikke lige komme på, hvad der kan være galt.
Der er ingen begrænsninger i netværket i regionen og vi har også forsøgt at pinge FMK Online.
Vi tilgår siden via www.fmk-online.dk.
Der er ingen problem, når vi anvender medicin-it.dk.
-
Hej Alis,
Er det rigtigt forstået, at problemet følger nogle bestemte pc'er men er uafhængigt at, hvem der logger ind?
Kan du prøve at slette alle cookies og cachede filer i IE på pc'en, lukke alle browservinduer, og derefter prøve igen?
Mvh Jeppe
-
Ja helt korrekt forstået.
Vi forsøger som anvist og vender tilbage.
Alis
-
Hej Jeppe
Vi har nu forsøgt "at slette alle cookies og cachede filer i IE på pc'en, lukke alle browservinduer, og derefter prøve igen" - uden effekt.
Andre idéer?
Er det muligt, at vi kan kontakte jer pr. telefon og I kan se med via TeamViewer eller lignende.
Alternativt kan vores tekniker kontaktes på 7940 5069 Kasper Hauge Nielsen (vores servicedesk).
På forhånd tak.
Alis Helmer Hassing
-
Hej Alis,
Det er egentlig ikke det rigtige forum for at håndtere dette. Jeg har oprettet en issue på problemet, som du kan følge her: https://jira.trifork.com/browse/FMK-540
Mvh Jeppe
-
OK - blot kommer jeg ikke videre til JIRA og når jeg vælger "hjælp til at komme videre", er denne funktion ikke opsat. Venligst mail til mig omkring adgang til JIRA. Tak.
-
Jeg har bedt vores jira-admin om at oprette dig. Du skulle have fået en oprettelsesmail nu. Herefter burde du kunne se jira'en.